thebestone

Alla inlägg under mars 2011

Av Mercedes Edholm - 31 mars 2011 22:30

Hej igen! nu har jag gjort klart allt, hoppas att det blir en   -ig dag imorgon 

Godnatt<3   

Av Mercedes Edholm - 31 mars 2011 20:32

Hej på er! nu har jag kommit hem ifrån träningen,innan träningen så hämtade jag och mamma ett paket på "OKQ8" (eller nått) haha, och i de paketet så fanns två ögonpennor(guld och mörk blå) och liten låda med en ring och ett halsband 

Lådan-->   ögonpennorna-->    innuti lådan--> 



Tack mamma, för de fina sakerna...<3 och jo föressten det var med en västa med men den får ni inte se (haha)  ne men nu ska jag väl göra klart skolarbetet! 

det går som i  -fart...... (haha) hejdå alla glada små skitar    

Av Mercedes Edholm - 31 mars 2011 15:48

Hej!   nu ska jag på träning snart ville bara berätta att det har varit en kung dag idag! vet inte varför men det har varit kul iaf(hehe) men nu kommer en del av min outfitt för nån dag sen(hehe)      haha inte så fin/bra men det får duga för den här gången, hörs! kram<3

Av Mercedes Edholm - 29 mars 2011 20:30

  Hej Alla Glada Här Kommer Jag!

Jag vill först berätta att jag vill att ni ska lyssna på en låt som jag tycker är både känslosam och bra --> Den går såhär---> (texten)

Mama please stop cryin'
I can't stand the sound
Your pain is painful and it's
Tearing me down

I hear glasses breaking
As I sit up in my bed
I told God you didn't mean
Those nasty things you said
You fight about money
'Bout me and my brother
And this I come home to
This is my shelter

It ain't easy, growin' up in WW3
Never knowin' what love could be
You'll see, I don't want love to destroy me
Like it has done my family

Can we work it out
Can we be a family
I promise I'll be better
Mommy I'll do anything
Can we work it out
Can we be a family
I promise I'll be better
Daddy please don't leave

Daddy please stop yelling
I can't stand the sound
Make mama stop cryin'
'Cause I need you around
My mama she loves you
No matter what she says it's true
I know that she hurts you
But remember I love you too!


I ran away today, ran from the noise
Ran away (ran away)
Don't wanna go back to that place
But don't have no choice, no way

It ain't easy, growin' up in WW3
Never knowin' what love could be
But I've seen, I don't want love to destroy me
Like it did my family

Can we work it out
Can we be a family
I promise I'll be better
Mommy I'll do anything
Can we work it out
Can we be a family
I promise I'll be better
Daddy please don't leave

In our family portrait
We look pretty happy
Let's play pretend, let's act like it
Comes naturally
I don't wanna have to split the holidays I don't want two addresses
I don't want a stepbrother anyway
And I don't want my mom to have to change her last name!

In our family portrait
We look pretty happy
We look pretty normal
Let's go back to that
In our family portrait
We look pretty happy
Let's play pretend, let's act like it
Comes naturally

Mama'll be nicer
I'll be so much better
I'll tell my brother
I won't spill the milk at dinner
I'll be so much better
I'll do everything right
I'll be your little girl forever
I'll go to sleep at night

Daddy don't leave... daddy don't leave


Försök och tänk på vad texten handlar om så förstår ni nog vad jag menade med "känslosam och bra".. Jo jag hade tänkt att berätta vad jag gör också för den delen!(haha) nu sitter jag här och bloggar lite och snart så ska jag plugga lite engelska med  ( och med det där så menade jag att aa, ibland är engelska kul och ibland inte, men vi får väl se ifall det är kul just idag)


PussN  

Av Mercedes Edholm - 23 mars 2011 14:28

  • Alla barnen sitter tysta under första aktenutom Abel som blir våldtagen med en sabel.
  • Alla barnen upträdde huvudlöst utom Abel det var hans sabel.
  • Alla barnen åker pulka utom tjocke Acke för det är han som är backe.
  • Alla barnen dricker te utom Affe som pimplar kaffe.
  • Alla barnen är normala utom Agata som är flata.
  • Alla barnen dansar till musiken utom Agrippa som börjar strippa.
  • Alla barnen tycker om varandra utom Agrippa för henne vill alla slippa.
  • Alla barnen har dildos i gummi utom Alfons som har en i brons.
  • Alla barnen tar magistern i hand utom Allan som skall’an.
  • Alla barnen var nödiga efter lunchen utom Allan han hade redan gjort i brallan.

Hoppas att ni fick ett gott skratt framför datorn nu (haha fick jag iallafall)

Hare bra! jag gör mer inlägg sedan!  pussN<3



Av Mercedes Edholm - 23 mars 2011 11:21

Hej på er!  

Idag så är vi LEDIGA!!!   men asså ledig ifrån skol jobbet, de e jag inte. Jobb jobb jobb..... Men nu måste jag försöka att slita mej bort från datorn och gå och äta lite "brunch". och föresten, DET SNÖAR UTE!

Hare gött!  

Av Mercedes Edholm - 22 mars 2011 15:09

Hej Alla Glada!  

Nu har jag tagit mej lite å dricka så nu sitter jag och tittar på tv:n, det är inget speciellt som jag ser på, mest bara massa reklam.(hehe)

Och imorgon är vi lediga! FATTA CHILL! Varför? jo, byggarbetarna håller på att renovera skolan och då kommer det massa damm så vissa fick typ ont i huvvet och att ögonen rann, men nu är ju frågan.... vad ska jag göra imorgon? Kanske plugga jag vet inte det får jag se imorgon. Ikväll så blire träning bara så att ni vet de, hejdå  

Av Mercedes Edholm - 19 mars 2011 10:03

Hejhej! idag ska jag gå på stan med mamma! jätte kul! och senare så ska jag till jennifer och äta pizza 


det blev ett kort inlägg idag men jag skriver mera sedan, puss hej   

Ovido - Quiz & Flashcards