thebestone

Alla inlägg under juni 2011

Av Mercedes Edholm - 30 juni 2011 01:07

Hej bloggen!:), nu har jag kommit hem från en lång resa med familjen!:), jag är så himla trött så nu lägger jag bara ut bilder på de jag och mamma köpte då vi var i Norrköping:3

Alla grejjorna:)

 min mascara jag fick:D, den köptes på Åhlens för 159:-    Hårspännen:), köptes på ur o penn för 10:-st. 

 Örhängen åt Sara min  lillasyster:) (köptes också på Ur o penn.

 Örhängen åt miiiiig:3, köptes på Ur o penn dom med:D



Ja juste, jag köpte ju ett linne på HM, fast den har jag inte tagit nått kort på:c , kanske gör de imorn:) ses då. KRAM!     

Av Mercedes Edholm - 15 juni 2011 19:33



Hej på er! Idag har jag varit med Moa:3, vi har chattat me massa på omegle;) haha awesom;) Haha, You=Jag&Moa Stranger=haha de e den vi har chattat med;) Han/hon verkar kunna lite svenska, eller?;)


You: är jag cool? :D

Stranger: yeah

You: kan du
svenska? o:

Stranger: no

You: NEHE :@

You: skit i de
då!!

Stranger: ok





Haha, omegle gjorde min dag;) Hare gött,för de ska jag^^, Ska lixom vara med SARA!:D byyyyyyyyyyyyyyyyyee(l)

Ovido - Quiz & Flashcards