thebestone

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

HaftEnLångBloggpausNu... (n)

Av Mercedes Edholm - 15 juni 2011 19:33



Hej på er! Idag har jag varit med Moa:3, vi har chattat me massa på omegle;) haha awesom;) Haha, You=Jag&Moa Stranger=haha de e den vi har chattat med;) Han/hon verkar kunna lite svenska, eller?;)


You: är jag cool? :D

Stranger: yeah

You: kan du
svenska? o:

Stranger: no

You: NEHE :@

You: skit i de
då!!

Stranger: ok





Haha, omegle gjorde min dag;) Hare gött,för de ska jag^^, Ska lixom vara med SARA!:D byyyyyyyyyyyyyyyyyee(l)

 
 
Alexandraaa

Alexandraaa

18 juni 2011 15:58

Hej:) skulle du köpa den randiga tröjan för 40:-??♥

http://aleexandraoberg.blogg.se

Mercedes Edholm

30 juni 2011 01:07

hej:), har ingen aning, jag tror inte det:), ska lixom spara, men den var as fin!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mercedes Edholm - 5 augusti 2011 11:14

nu kommer jag inte kunna blogga på hela helgen för jag ska åka till Kubbe, och vara på Dragracing!<3 jag ska vara depå värd:), hehe, men aja hejdå!:D<3 ...

Av Mercedes Edholm - 2 augusti 2011 22:45


  hej bloggen!, nu har det varit ett tag sen jag bloggade, men kl. 19.00 så var  jag på träning, wiho, och nya fotbolls skor har jag också!*glad chey*   (klicka på bilden om ni vill få den större) aja,  nu så ska jag sova, är skit trött..:o, har...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:54

Hejhej, nu ska jag vara me Alle, vi ska knäppa kort:), KUL!:D hehe, sen ska alle sova hos mej:),, ni får kommentera inläggen på "munnarna" och den som får mest "röster" ska jag göra en video då jag sminkar mej så:D, vill ni ha en sån video?:) Det är ...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:17

       Jag tycker att dom här läpparna är coola, första och sista hade mycke färg, den andra hade strössel, den tredje hade "diamanter". alla e coola tkr jag, fast den med "diamanter" var ändå coolast         Så här såg Jessi J:s läppar ut p...

Av Mercedes Edholm - 21 juli 2011 11:46

Hej bloggen, nu snart kommer Jenny:) haha ganska ironiskt, jenny vaknade nu och jag vaknade 06.20 haha!;) hon kommer om en halvtimme, och hur visste du det? jo, hon berättade det för men nyss för vi chattade på facebook(: *hehe* nu kommer en bild på ...

Ovido - Quiz & Flashcards