thebestone

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

HOHHO!:3 || sovit på studsmattan med emma inatt(a)

Av Mercedes Edholm - 7 juli 2011 17:27

Hej bloggen, nu har jag nätan precis kommit hem för jag har sovit hemma hos emma inatt(^^), vi har sovit på studsmattan o sove, först vare jätte kallt, och sen vart de varmt, och sen vart de kallt igen, aa ni fattar...


Imorse så vaknade jag av

..ingenting:o

jag bara öppnade ögonen och sen va jag vaken!  , emma sov då men de tog inte länge tills hon vakna  .


idag har jag i alla fall vare med Sara   men hon va så trött så jag sa att hon kunnde sova en stund, en stund för sara värkade vara 3 timmar:o (haha)  

aja nu kommer en bild på mina kläder som jag hade idag:D (tröjjan har jag gjort själv)

 KRAM/liza

 
 
Ingen bild

Olivia

19 juli 2011 20:24

OMG, guuu va fin!;O

Mercedes Edholm

19 juli 2011 20:32

aw, tack:3

 
Ingen bild

Johanna

19 juli 2011 20:25

sova på studsmattan... hm, de e nått jag ska pröva:D

Mercedes Edholm

19 juli 2011 20:31

ja gö de du:D, var riktigt mysigt:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mercedes Edholm - 5 augusti 2011 11:14

nu kommer jag inte kunna blogga på hela helgen för jag ska åka till Kubbe, och vara på Dragracing!<3 jag ska vara depå värd:), hehe, men aja hejdå!:D<3 ...

Av Mercedes Edholm - 2 augusti 2011 22:45


  hej bloggen!, nu har det varit ett tag sen jag bloggade, men kl. 19.00 så var  jag på träning, wiho, och nya fotbolls skor har jag också!*glad chey*   (klicka på bilden om ni vill få den större) aja,  nu så ska jag sova, är skit trött..:o, har...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:54

Hejhej, nu ska jag vara me Alle, vi ska knäppa kort:), KUL!:D hehe, sen ska alle sova hos mej:),, ni får kommentera inläggen på "munnarna" och den som får mest "röster" ska jag göra en video då jag sminkar mej så:D, vill ni ha en sån video?:) Det är ...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:17

       Jag tycker att dom här läpparna är coola, första och sista hade mycke färg, den andra hade strössel, den tredje hade "diamanter". alla e coola tkr jag, fast den med "diamanter" var ändå coolast         Så här såg Jessi J:s läppar ut p...

Av Mercedes Edholm - 21 juli 2011 11:46

Hej bloggen, nu snart kommer Jenny:) haha ganska ironiskt, jenny vaknade nu och jag vaknade 06.20 haha!;) hon kommer om en halvtimme, och hur visste du det? jo, hon berättade det för men nyss för vi chattade på facebook(: *hehe* nu kommer en bild på ...

Ovido - Quiz & Flashcards