thebestone

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Nu är semestern äntligen över!:D

Av Mercedes Edholm - 30 juni 2011 01:07

Hej bloggen!:), nu har jag kommit hem från en lång resa med familjen!:), jag är så himla trött så nu lägger jag bara ut bilder på de jag och mamma köpte då vi var i Norrköping:3

Alla grejjorna:)

 min mascara jag fick:D, den köptes på Åhlens för 159:-    Hårspännen:), köptes på ur o penn för 10:-st. 

 Örhängen åt Sara min  lillasyster:) (köptes också på Ur o penn.

 Örhängen åt miiiiig:3, köptes på Ur o penn dom med:D



Ja juste, jag köpte ju ett linne på HM, fast den har jag inte tagit nått kort på:c , kanske gör de imorn:) ses då. KRAM!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mercedes Edholm - 5 augusti 2011 11:14

nu kommer jag inte kunna blogga på hela helgen för jag ska åka till Kubbe, och vara på Dragracing!<3 jag ska vara depå värd:), hehe, men aja hejdå!:D<3 ...

Av Mercedes Edholm - 2 augusti 2011 22:45


  hej bloggen!, nu har det varit ett tag sen jag bloggade, men kl. 19.00 så var  jag på träning, wiho, och nya fotbolls skor har jag också!*glad chey*   (klicka på bilden om ni vill få den större) aja,  nu så ska jag sova, är skit trött..:o, har...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:54

Hejhej, nu ska jag vara me Alle, vi ska knäppa kort:), KUL!:D hehe, sen ska alle sova hos mej:),, ni får kommentera inläggen på "munnarna" och den som får mest "röster" ska jag göra en video då jag sminkar mej så:D, vill ni ha en sån video?:) Det är ...

Av Mercedes Edholm - 22 juli 2011 11:17

       Jag tycker att dom här läpparna är coola, första och sista hade mycke färg, den andra hade strössel, den tredje hade "diamanter". alla e coola tkr jag, fast den med "diamanter" var ändå coolast         Så här såg Jessi J:s läppar ut p...

Av Mercedes Edholm - 21 juli 2011 11:46

Hej bloggen, nu snart kommer Jenny:) haha ganska ironiskt, jenny vaknade nu och jag vaknade 06.20 haha!;) hon kommer om en halvtimme, och hur visste du det? jo, hon berättade det för men nyss för vi chattade på facebook(: *hehe* nu kommer en bild på ...

Ovido - Quiz & Flashcards